Wednesday 16 March 2011

Salam PLKN

aku sudah kembali pulang...pulang kemana?? pulang kerumah. aku balik dari kem PLKN pada hari ahad 13/3/2011. penat gak.sedih? mestilah aku sedih tinggalkan kawan-kawan aku yang banyak tolong aku menghadapi pahit manis. jiwang tak ayat? hahaha. aku sebenarnya tak tahu nak taip apa lagi. disana... aku dapat berkongsi masalah aku dengan kawan-kawan aku. banyak jasa kawan-kawan aku telah tolong aku. aku ucapkan ribuan terima kasih kat kawan-kawan aku di PLKN. aku bersyukur sangat sebab jumpa dan kenal korang semua.

di sana... aku dapat meningkatkan keyakinan aku. walaupun aku tension jugak nak meningkatkan keyakinan aku disana. disana aku terpaksa pandai buat pilihan sendiri. disana membuatkan aku perlu berdikari. disana aku belajar tentang diri aku. disana aku belajar erti kehidupan yang sebanarnya

Di PLKN telah banyak mengajar erti kehidupan. aku bersyukur dapat  pergi PLKN.

0 comments:

Post a Comment