Monday 29 August 2011

Raya Merdeka

sekarang nie aku dok dapat sms dari kengkawan ucapan raya. aku rasa...awal sangat aku dapat ucapan raya untuk tahun ini... apa-apa pon aku tak kisah sangatlah.. thanks untuk kengkawan aku yang dok teringat aku... thanks sangat-sangat. dalam banyak -banyak ucapan yang aku dapat...aku tak dapat lagi ucapan tentang hari Merdeka...hahaha... ada sapa-sapa nak hantar??? hahaha...dok suruh orang hantar...tapi diri sendiri tak hantar.



sememangnya hari raya memang nak dekat. tapi jangan lupa pula sejarah Malaysia kita... iaitu 31/8/1957. tarikh itu bermakna untuk kita semua... kalau kita tak merdeka pada tarikh itu..entah apa jadi pada kita sekarang...

jadi...

aku nak ucapkanlah

Selamat Hari Raya dan Selamat Hari Merdeka. aku minta maaf kepada kengkawan aku dan sesiapa sahaja yang mengenali diriku ini. sama ada melakukan kesalahan dengan sengaja atau tidak.Harap dimaafi

0 comments:

Post a Comment