Tuesday, 11 October 2011

Jejaka Malaysia

antara jejaka yang aku minat...hahaha...'antara'... macam banyak je...hahaha...okey...jangan salah faham...pelakon Malaysia yang aku betul-betul aku minatlah... MINAT... bukan jatuh cinta ke dan sebagainya... tapi leh kata macam tu jugalah....hahaha... antara-antaranya ialah

Asyraf Muslim
okey..tentang dia... aku tak tahu apa-apa tentang dia sebenarnya...yang aku tahu tentang dia...ialah dia adalah lelaki...hahaha...itu sudah pasti... erm...aku mula-mula kenal dia malalui cerita Impian Illyana.aku tak berapa ingat wakta dia apa dalam citer tu..kalau tak silap aku nama dia Izham. mula-mula aku hanya kenai dia dengan nama Izham.

owh ya...aku tahu dia dah kahwin...aku taknak korang fikir aku nak rampas dia ye... aku hanya minat... lagipun aku je kenal dengan dia...tapi dia tak kenal dengan aku...hahaha...betullah...hahaha... aku doakan semoga dia bahagia sehingga akhir hayat... 

sorang lagi

Zahiril Adzim
Daim...watak dalam JUVANA...okey...aku minat dia bukan sejak dalam cerita JUVANA...tapi dari cerita KAMI... tapi...wakta dia...jahat...aku tak ingat nama dia apa dalam cite tu...tapi sebab apa aku kata jahat..sebab dia jual dadah dalam cerita KAMI...erm... aku minat dia...

owh ya...aku tahu dia sudah bertunang..so...aku berdoa semoga dia bahagia sepanjang hayat dia...

korang perasan tak..dua-dua gambar tu...pakai cermin mata a.k.a glasses... aku suka laki pakai glasses... suka... aku suka lelaki yang glasses sejak aku baca e-novel... LINK... tajuk e-novelnya ialah Finding Mr. Glasses..semoga korang baca ye...best...




0 comments:

Post a Comment