Monday 17 October 2011

Komik:Magis Manis Coklat - bitter sweet

aku baru beli komik nie... aku suka komik macam nie... semua komik aku suka sebenarnya... komik nie jilid ke-2. Jilid pertama korang boleh beli. kalau nak baca sinopsis dia... boleh baca kat  SINI aku suka last cerita nie. sebab dia macam terkantoi...hahaha... kenapa aku kata macam tu... sebab... baca sendirilah...

Sinopsis:

-Mahukah kamu menikmati coklat yang boleh memakbulkan segala hajat di hati?

Sebagai bayaran, aku akan renggut benda terpenting dalam hidupmu... Berbagai jenis dan karenah pelanggan telah datang ke toko Chocolat Noir. Apakah mereka akan berikan demi memastikan hajat mereka tercapai? Selami kisah silam Aikawa Shokora penuh misteri!

harga??
RM 7.50 bagi semenanjung Malaysia
RM 8.50 bagi Sabah dan Sarawak



0 comments:

Post a Comment