Monday, 11 June 2012

[Film] Naskhah Cinta Rasulullah - IPG's First Box Office Film



cerita nie bagus...try lah tengok

18 comments:

  1. teror depa belakon..hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya... yg pting isi yg ingin disampaikan

      Delete
    2. moral dalm cerita ni"jangan couple khawin terus"....

      Delete
    3. tapi kena tengok keadaan, kalau mampu... teruskan... klu x... fikir2kanlah dulu...

      Delete
  2. tengah dok pikar la ni.....
    serabut kepala pikaq ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.... ada hati nk kahwin skg ka... :D

      Delete
    2. dah khawin 3 minggu lepas hahahaha:p

      Delete
    3. tu dia.... kot nk pggil aku p knduri.. :(...hahaha

      Delete
    4. time khawin tu pukul 2 pagi mana dan nak panggil orang ...hahahaha

      Delete
    5. ish2.... nie khwin x dirancang ka??

      Delete
    6. khawin dalam game saja ...
      mana ada rancang apa pon ...main saja tiba2 boleh khawin.. jadi kahawin saja la....hihihihiihi

      Delete
    7. ish2...smoga kekal utk selama2nya ya.... :D.. nnt bt lah knduri...bleh prgi

      Delete
  3. tapi dah delete la game tu sebab dah habis main... jad la ni single balik la ...hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian.. isteri dh mati...nnt bila nk kahwin lagi.. pggil lah.. tak baik x jmput p knduri :D

      Delete
  4. tengok la dalam hari khamis malam jumaat ni khawin lagi kot...
    kalau duit cukup la..hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..cpat btl kmpul duit ye....

      Delete
    2. malam ni jadi khawin... kalau rajin mai la umah dalam pukul 1-2 pagi ni...hahhaha

      Delete