Wednesday, 6 June 2012

Komik:Resah Hati Tsubaki


 komik nie kak aku beli. masa bila aku tak ingat lah. komik nie bagi aku bagus lah... sapa-sapa yang tak pandai nak bercinta okey gak baca dia. erm... sebab..korang baca sendiri :D. bagi aku cite nie lawak lah... ada juga laki macam nie..erm... 

sinopsis:
Bila sebut tentang boifren, biar pun masalah kecil atau adakalanya perkara remeh-temeh...semuanya amat penting buat Tsubaki. Yutakaboifren sekelas dengannya telah meluahkan isi hatinya pada Tsubaki. 
Entah kenapa tapi Tsubaki menerimanya. Tak banyak cakap. Mel pun tak balas. Awalnya dah rasa nak berpisah tetapi... Lama kelamaan Tsubaki mula tertarik pada ketulusan hati Yutaka.

1. Kandungan
Resah Hati Tsubaki
Resah Hati Yutaka

2. Tsubaki KINOSHITA
Serius dalam soal cinta
Yutaka merupakan boifren ketiga
Teknik serangan cinta --- Memasak

3. Yutaka TOMARU
Ikut rentak sendiri
Sangat jujur dan tulus 
Teknik serangan cinta --- Bersungguh dalam segala hal

korang kalau nak tau lagi pergi lah ke link nie

2 comments: