Saturday, 21 July 2012

hari pertama puasa aku pada tahun ini

hari ini aku jalani ibadah puasa dengan sabar je. bukan tak sabar nak buka puasa, tapi sabar kena tinggal. sedih betul erm... hari ini ada tusyen, cikgu belajar lebih masa, aku bawa motor dengan lajunya dengan harapan sempat pulang untuk keluar bersama-sama dengan keluarga aku ke Alor Setar. erm... tapi apakan daya, tak sempat juga. sedih betul. hari pertama dah test kesabaran dah. terima dengan pasrah je lah. erm.

selamat berbuka puasa ye :D

11 comments:

  1. wow... merempit time balik tuisyen... kantoi la...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sememangnya...sbnarnya hobi dok merempit tu...:D

      Delete
    2. tax ku sangka (*{}*)...

      Delete
    3. ok apa... bukan dok lawan mcm mat2 rempit tu.. bwa laju sikit je..hahaha

      Delete
    4. mesti dekat nak habis meter kalau bawa moto kan2...

      Delete
    5. dalam 90 je pon pling laju pon.... klu lbih2 takot bermlm kat hotel free :D

      Delete
  2. apa salahnya kalau bawa laju2 dah meter tu orang buat sampai 140 jadi guna sampai habis la...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak-agak lah...lgipon boleh menyebabkan bunuh diri tu...erm...

      Delete
    2. hahaha.... macam mana pon kena try buat la... skali pon jadi....
      guna kamudahan semaksima mungkin...

      Delete
    3. xmau lah....tgu xda kenderaan btl2 leh lah

      Delete