Sunday, 8 July 2012

ini hati makin pelik

ini hati sayu. sebab manusia. siapa manusia itu??? aku, dia dan kamu. siot punya hati. erm... susahlah...susah tak boleh baca hati orangkan. tak boleh agak maksud dia, niat dia dan segala-galalah tentang hati ini. sama ada untuk gurauan atau sebaliknya. erm...

memanglah aku nie bukan baik sangat pon. perangai aku pon entah pape. aku sedar gak lah diri. tapi kalau tak sedar sorry lah. sapa suruh tak sedarkan diri aku nie. aku kan manusia yang sangat-sangat biasa. kalau kau sayang aku, pasti akan bagi tahu. tapi kenapa tak bagi tahu. dok kata belakang je. erm... aceh aceh cik nurul oii... pandaiya berkata. tak sedar ke diri tu dok buat juga. awat cik nurul tak kata depan dia kasi sedar sikit. sebenarnya bukan tak mahu kat depan-depan, tapi takut hati dia terluka. susah nak jaga hati dia. hati emas.  mahal sunguh hati dia. hati aku, kalau nak terus terang tak apa lah. sat je nak terasa, sehari dua. lepas tu okey lah. hati dia... aku tak tahu... erm.. susah nak jaga hati manusia nie.

hati ini berkait dengan perasaan. perasaan ini sukar dikawal. kalau tersentuh sikit, dah terasa. erm...

makin lama... makin pelik betul. pelik segala pelik. tentang aku, tentang dia dan tentang kamu.


0 comments:

Post a Comment