Wednesday, 26 December 2012

Komik: Cik Bunga Matahari jilid 1 dan jilid 2

tadi pergi pasar malam, waktu aku dan kak aku nak balik, kak aku tanya aku 'tak mau beli komik ka?' aku pon pergilah pasar raya Kawang. tengok komik. aku nak beli komik pon sebab dah lama tak bali. rindu nak beli. hahaha. jadi aku beli tiga buah komik.

Cik Bunga Matahari


aku suka baca komik nie, rasa berbunga-bunga pulak. hahah. aku impikan ada kedai buku ala-ala macam nie lah :D. aku tertanya-tanya ada tak kedai buku macam nie kat area tempat aku tinggal. kalau ada memang aku nak minta kerja. sebab aku sangat-sangat sukakan buku dan komik dan sebagainya :D

walaupun komik nie bukan komik cinta, tapi aku suka. sungguh aku rasa bahagia.

aku, kalau nak buka kedai buku macam nie, kena buka dekat dengan sekolah. 

owh ya kalau nak tahu dengan lebih lanjut boleh tekan pic di atas. korang akan tahu sinopsis, harga dan sebagainya. bagi aku tak rugi pon membeli komik nie.

cuma komik yang satu lagi aku rasa rugi.erm... mungkin tak menepati cita rasa aku kot. erm...

erm... aku perasan tak beberapa ada sangat sinopsis dia. komik nie tentang banyak kisah yang berlaku dekat kedai buku nie.  budak perempuan tu anggap yang gadis tu idola dia. jadi dia selalu pergi kedai buku tu. lagipun kedai buku tu depan sekolah dia


1 comment:

  1. Apa pengakhiran citer dia ?? Sape nama Cik Himawari yang sebenar ??

    ReplyDelete