Saturday 12 January 2013

Buku Jalanan-Jitra


klik kat pic untuk p facebook Buku Jalanan Jitra

aku tertarik dengan Buku Jalanan. sebab bagi aku bagus aktiviti nie. menarik orang ramai membaca buku di tempat-tempat nyaman dan aman. bila aku tengok facebook Buku Jalanan Jitra nie aku rasa macam nak je p, tapi atas sebab-sebab tertentu macam susah sikit nak p. tapi aku mungkin akan p juga. dan aku rasa macam nak join bukan untuk membaca buku tapi memberi mereka membaca. mungkin akan aku bagi buku-buku yang ada kat rumah aku nie. mungkin

sebenarnya aku pon baru tau je ada aktiviti Buku Jalanan nie dari Mat Luthfi. tapi aku minat dengan Buku Jalanan bukan semata-mata Mat Luthfi, tapi aku memang minat membaca. lagipon bagus apa aktiviti, kiranya kita mengalakkan kampen 'membaca budaya kita' okey kan?

aktiviti nie juga dapat mengisi masa lapang kita. secara tak langsung kita dapat ilmu. lagipun kebanyakkan tempat-tempat aktiviti Buku Jalanan nie di tempat yang nyaman. kiranya kita boleh bersantai sambil membaca.

banyak lagi Buku Jalanan, bukan kat Jitra ja.
kalau korang nak tahu lagi, cari kat Encik Google ye. 




0 comments:

Post a Comment