Monday 28 January 2013

Haji Awang dan Hajjah Bedah Family Story



Haji Awang dan Hajjah Bedah Family Story

tu blog sepupu aku, Zul. seperti mana dia katakan... begitu juga aku. aku pon tak lah rapat sangat dengan sepupu-sepupu aku... cuma kenallah kalau terjumpa... aku nie bukanlah peramah sangat. kalau bila jumpa saudara mara aku lebih suka mendiamkan diri. senyum ja...hahaha

aktiviti yang selalu aku buat hari raya pertama... mesti melawat rumah saudara mara. dari tengah hari hingga kemalam. mula-mula p melawat adik-beradik belah mak aku selalunya pastu belah ayah. tapi sejak dua tiga tahun nie dah tak lah lewat macam dulu.

aku selalu rasa tak best bila raya tak boleh nak beraya rumah kawan-kawan. ya lah sebab nak kena p rumah saudara mara. tapi nak buat macam manakan, tapi bagi aku baguslah... sebab masa nielah nak kenal dengan saudara mara dengan lebih rapat. waktu nielah nak jumpa. kalau saja2 memang taklah.




0 comments:

Post a Comment