Sunday, 31 August 2014

Komik: Arashi & Dr. Black Jack

aku dah lama dah beli komik nie. nie komik yang terbaru yang aku beli (kalau tak silap lah). aku dah lama tak beli komik, sebab aku jarang ke bandar, pastu sibuk dengan study. cerita nie best. doktor nie mula-mula aku baca macam kejam semacam je, tapi dia baik hati :)




Ketika berumur 10tahun, Shirosaki Arashi telah menjadi yatim piatu. Atas sebab-sebab tertentu, dia lari dari rumah dan mengalami kemalangan lalu pengsan.

Masa tu la dia diselamatkan oleh Kurokami Yuuichirou, seorang doktor haiwan yang juga dikenali dengan nama "Black Jack". Disebabkan Yuuihirou tak suka haiwan, Arashi la yang tanggungajawab uruskan haiwan yang memerlukan rawatan Dr.Black Jack.


kalau nak tahu sebab apa dia lari, belilah :)


kalau nak tahu pasal komik nie tekan INI


0 comments:

Post a Comment