Sunday, 31 August 2014

Komik: Temani Aku

seingat aku, ini komik cinta pertama yang aku baca. memang best. hero dia handsome. aku jatuh suka kat hero dia. laki nie, suka kat perempuan ni sejak kecik lagi. diorang rapat waktu tu. pastu ada sebab-sebab tertentu, lelaki ini jarakkan diri dia dari perempuan ini, waktu diorang budak-budak lagi. dah lama diorang tak cakap. perempuan ni terpaksa jumpa lelaki nie sebab-sebab tertentu. 

jadi kalau nak tahu sebab apa diorang bergaduh dan macam mana diorang berbaik. baca. tak rugi beli. sungguh best.

dalam komik nie, lelaki nie menangis sebab perempuan nie. 

nak tahu sebab apa??

baca

selamat membaca :)




Apabila mendapat tahu bahawa bekas sahabatnya, Shibo sedang berusaha memenangi hati seorang lelaki yang merupakan saingannya di sekolah; Toshiki Fujikawa hanya menyedari bahawa dia mencintai Shibo sejak kecil lagi. Maka dengan itu, dia pun berusaha dengan sepenuh daya untuk memenangi hati wanita tersebut. Walau bagaimanapun, ikhtiarnya itu ternyata sukar kerana Shibo sebaliknya tidak mempunyai sebarang perasaan terhadapnya. Novel grafik ini turut mengandungi empat buah lagi cerita karya Ako Shimaki yang berkisar tentang cinta remaja dalam menempuhi kedewasaan.


kalau nak tahu pasal komik nie tekan INI atau tekan pada gambar :)

0 comments:

Post a Comment