Wednesday, 15 December 2010

Cinta???

aku ada baca e-novel nie.aku suka cerita dia. best + lawak+ sedih+sakit hati + macam-macam rasa=MANTAP. aku suka pertemuan hero dan heroin dia. aku tak habis lagi baca novel tu. harap-harap aku sempat baca sampai habislah.hero dan heroin dia nie bila bertemu mesti bergaduh....hahaha. aku suka mula-mula citer macam tu... diorang memang ego. sebab?? tak nak mengaku. tapi dalam hati.... ramai orang boleh agak.

aku ada kawan nie. aku tengok diorang nie macam suka sama suka je. tapi.....dalam hati aku tak tahulah pulak.aku tak tahulah diorang nie betul-betul serius atau tau. apa-apa pon harap-harap diorang dapat jodoh yang terbaik.Amin...

0 comments:

Post a Comment