Tuesday 14 December 2010

Si Dia

aku selalu bayangkan. pasangan hidup aku bertemu aku dengan pelbagai cara.hahaha. sungguh. sebab aku TERpengaruh dengan nove-novel dan komik.antara:~


  • Si dia budak baru kelas aku
  • Si dia budak kelas aku
  • Si dia dan aku terlanggar dan terlanggar
  • Si dia kawan baik aku
  • Si dia pilihan mak ayah aku
  • Si dia bos aku
  • Si dia kawan sekerja aku
  • Si dia musuh aku(hahaha)
  • erm....
  • erm...
  • erm..

yang lain aku tak fikir lagi. gatal tak aku??? huhuhu. sebenarnya sebab angan-angan nie lah aku ada buat blog hasil karya aku. aku selulu berangan nak jadi dalam e-novel aku. walaupun mungkin tak tercapai secara realitinya, tapi tercapai dalam bentuk e-novel. apa-apa pun.... aku harap Si dia boleh membimbing aku ke jalan yang benar dan di redhai oleh Allah SWT

0 comments:

Post a Comment