Tuesday 14 December 2010

PLKN, Komik:Permainan Cinta Gila

hari ini aku dapat surat daripada PLKN. hahaha. seronok? takot?, teruja? entah perasaan aku. kadang kala rasa tak sabar juga. takot pon ada. hahaha.tapi malas lah nak fikir lagi.bukan malas nak fikir, tapi takut nak fikir. hahaha.

erm......

erm..........

erm...............

aku tak tahu nak taip per
ada idea??

owh ya...
tadi aku ada beli komik
best giler citer tu. tapi taklah sampai giler. hahaha. erm... tajuk? sapa pengarang???

Tajuk:Permainan Cinta Gila

Pengarang:Nanajima Kano



Sinopsis:Selamat berkenalan!Aku Kazusa Takashina.Aku pelajar tahun 1 yang kini sedang berusaha memenangi perlawanan dengan senior Kurosaki dalam kedua-dua bidang tenis dan juga cinta. suatu hari, senior Kurosaki meluahkan perasaannya pada seorang gadis namun dirijek menyebabkan aku selalu terbayang-bayang adegan itu di fikiran "inilah peluang aku!Aku akan pastikan dia jatuh cinta dengan aku walau apa cara pun!!!" Aku terus-menerus menyerang namun setiap usaha dilakukan tetap tak berjaya. Tapi aku takkan mudah berputus asa!

Kandungan:
~Permainan Cinta Gila
~Ros Sumpah
~Ciri Si Puteri

Harga:
RM 7.50    SB/SWK RM r.50

aku mengalakkanlah sesiapa yang minat giler komik, belilah. terutamnya yang minat komik cinta. bagi aku, tak rugi kalau beli komik nie untuk sesiapa yang minat komiklah.

0 comments:

Post a Comment