Tuesday 14 December 2010

hahaha

hahaha???
aku sebenarnya tak tahu nak letak tajuk apa....so...aku letaklah 'hahaha'.beberapa hari lepas aku pergi Sik, Kedah. pergi rumah Pak Tam. Mak Tam adik kepada ayah aku.sajaje pergi rumah Mak Tam. sebab nak pergi kenduri kat Baling di Kedah, kalau tak silap akulah. alang-alang pergi Baling, kitorang pergi mandi air kolam panas. best jugalah.hahaha


Lepas itu, pergi Pulau Pinang. rumah kak Munirah aku sebab nak hantar dia balik. Kak Munirah aku kerja di sana. mak dan ayah aku balik dulu. aku, kak Fizah, Kak Na, Kak Ila dan abang balik kemudian. kami ronda-ronda kat Pulang Pinang baru balik. penat jugalah.lepas itu kami balik.


Hari ini aku ada exam Seni. tension betullah.aku buat kesilapan yang sama juga. menyesalnyer.... :( .aku dah malas nak fikir. aku harap, exam last aku tu aku harap aku tidak menyesallah macam exam seni. harap-harap macam itulah.Amin...

0 comments:

Post a Comment