Thursday 9 December 2010

Exam akaun

Tension betul jawab exam akaun tadi.... tapi okeylah juga....ada yang senang ada yang hampeh.ada gak kengkawan aku hari ini last paper iaitu.... Syamimi Binti Wahab

dia nie pengawas sekolah kat sekolah aku dan dia juga ketua pengawas sekolah. jangan pandang sebelah mata. walaupun nampak je dia nie lemah lembut. tapi.... tegas giler. hahaha. banyak-banyak pelajar kat sekolah aku. aku malas nak bertekak dengan dia.dia dah lah dia tegas. pastu cakap pulak laju giler. kalau nak berdebat dengan dia kena ada bukti yang kukuh. dalam tegas-tegas dia... dia juga manusia biasa. jadi... dia juga ada ehem ehem... faham-faham je lah. bagi yang tak faham... ada pakwe. hahaha. aku doakan diorang ada jodoh. kalau tak.... mungkin ada yang lebih baik untuk Syamimi atau untuk pakwe Syamimi.

aku tinggal exam ekonomi asas dan seni kertas 2 sahaja. selepas itu aku bebas.... tapi.... aku taklah bebas sangat. sebab aku dapat panggilan kerajaanlah. iaitu PLKN. dahlah aku kumpulan/panggilan pertama. memang aku harap macam tu pon. tapi perasaan takut tetap ada juga

so.... sapa-sapa yang dapat PLKN harap-harap kita happylah kat sana. kata orang PLKN tu best... best ker??? aku harap macam tulah. Amin......

0 comments:

Post a Comment