Tuesday 7 December 2010

Salam Perkenalan

Nama aku NURUL A'FIFAH BINTI MAJIDIN. Korang boleh panggil aku nurul atau afifah.buat masa sekarang aku masih sekolah di SMK Sanglang (SMKS). tak lama lagi aku nak keluar sekolah dah. sabab aku sekarang ambil exam SPM.doa-doakan akau akan berjaya dengan cemerlang ye. amin...

 aku suka makan laksa. minuman?? teh'o limau dan aku ada satu minuman kegemaran, yang itu biarlah rahsia. tak lah rahsia sangat. hahaha. aku suka membaca. aku suka sangat ganggu kawan-kawan aku. hahaha. nak kata aku jahat sangat... taklah sangat. nakal??? mungkin. Hidup ini kita kena ceria walaupun kita ada pelbagai masalah. huhuhu.

aku ada BANYAK blog. huhuhu. sebab aku ada BANYAK e-mail. hahaha. blog-blog aku yang lain... biarlah rahsia... hahaha. taklah rahsia sangat. cuma... entahlah.... nanti bila aku ada seru nak kongsi blog aku tu... aku bagi tahu.

blog nie aku khaskan untuk sesiapa sahaja yang ingin mengenali aku dengan lebih dekat. oleh sebab aku nie banyak blog. kemungkinan besar aku jarang on9. on9 ker??? entah.. aku hentam jelah. harap-harap faham ye

aku nie walaupun nakal. tapi aku seorang 'pendiam'. hahaha. pendiam bila tak ada orang aku rapat atau jumpa manusia yang belum aku pernah jumpa. maksud aku...bila aku dengan orang yang aku tak kenal. ada faham??? harap-harap faam ye. aku nie taklah pandai susun ayat. kalau pandai dapat dah Bahasa Melayu A+. aku harap SPM nie aku dapat A+ lah. Amin...

aku blah dulu. malas nak taip banyak-banyak. sebab aku tahu, korang bukanlah nak baca sangat. kalau salah maaf ye. kalau betul... betul-betullah

0 comments:

Post a Comment