Wednesday, 29 December 2010

PLKN tak lama lagi dan selesema

tak sampai seminggu lagi aku akan pergi PLKN. aduh.... Tensionyer...orang kata PLKN best.... aku tak tahulah. aku harap-harap macam tulah. oleh sebab aku kena duduk sana selama 3 bulan. banyak barang yang aku kena bawa kot. aku tak pernah berjauhan ngan mak ayah  lebih kurang seminggu.hahaha. mesti korang fikir aku anak manja kan??? mungkin ya, mungkin tidak. aku no komen.

waktu aku tengah taip nie, hujan tengah turun. best kan kalau boleh main hujan??? tapi aku tidak boleh main selalu. sebab aku mudah dapat virus. virus selesema. sekarang nie pon aku rasa nak selesema.. petang tadi aku kena hujan kejap je. sekarang nie dah nak selesema. bosan tullah

0 comments:

Post a Comment