Saturday 1 January 2011

SELAMAT TAHUN BARU, Sakit, Tension, PLKN

beberapa hari yang tangan aku dok sejuk semacam je. hahaha. mungkin tension nak pergi PLKN kot.ikutkan hati aku nie. aku sememangnya malas nak pergi. tapi apa boleh buat. kena pergi juga. aku harap-harap aku boleh buat aktiviti kat sana.... Amin

kemarin aku banyak masalah. Tension betul bila ingat. jadi aku malas nak cerita.

hari ini. aku hanya menaip menggunakan jari hantu sahaja. sebab jari tunjuk aku sedang cedera. hahaha. dahlah lusa aku nak blah dari rumah. Tensionnyer.

Hari ini....
ramai kengkawan aku on9 kat FB
aku happy. sebab boleh chat ngan diorang
nanti aku susah pulak nak chatting

Hari nie juga
tarikh 01/01/2011
SELAMAT TAHUN BARU

P/S: doakan aku dapat keputusan cemerlang dalam SPM. murah rezeki. panjang umur. jauh daripada penyakit. boleh buat aktiviti lasak kat PLKN. dan aku juga harap macam itu kat keluarga aku. Semoga keluarga aku panjang umur, murah rezeki, jauh daripada penyakit, happy selalu. (>_<)

0 comments:

Post a Comment