Thursday 24 March 2011

Result SPMku

result SPM aku ok je. aku happy ngn result aku. hohoho. tapi ada beberapa subjek yang aku tak happy.antaranya BI. aduh...tension betul. malas nak fikir. sakit ati. pening kepala. menyampah. huhuhu

pelajar paling cemerlang dalam SPM ialah....

Nama dia Anuar. satu kelas dengan aku.dia nie memang pandai. waktu dalam kelas, walaupun dia nampak je buat dek je. tapi.. otak jalan betul. ujian topikal pun walaupun memang tip top, tapi taklah paling tip top, maksud aku... ada orang lain lagi tip top dari dia waktu ujian topikal bila exam sebenar macam exam SPM Anuar memang pelajar paling cemerlang.

dia nie ada teman tapi mesra. huhuhu. tapi aku tak tahulah sejauh mana hubungan diorang. nama teman tapi mesra tu ialah *****. hahaha. saja aku tak letak nama betul. karang jadi isu pulak. diorang nie teman tapi mesra dari pandangan akulah. yang sebenar aku tak tahulah. sebab aku taklah rapat sangat dengan Anuar atau *****..

Anuar dapat jugak PLKN. tapi tak tahu dapat kumpulan 2 atau kumpulan 3. harap-harap dia dapat kumpulan 2lah. taklah ganggu pelajaran dia nanti. mulut dia boleh tahan jugak. hahaha.

0 comments:

Post a Comment