Saturday, 16 April 2011

makan, tidur, on9, tengok Tv dan belajar jahit....Rindu

~makan
~tidur
~on9
~tengok Tv 
dan 
~belajar jahit
antara aktiviti yang sering aku lakukan selepas balik PLKN.betul-betul memosankan.aku takkan terkejut kalau berat badan aku semakin bertambah.bila aku tak tahu nak buat apa.kerja aku adalah MAKAN.kak aku dok gelakkan aku dan perlikan aku je.dah aku tak tahu nak buat apa. so... mak aku suruh aku pergi belajar jahit. sekurang-kurang aku taklah bosan sangat kat rumah.bagus jugak aku pergi. walaupun mula-mula aku macam terpaksa.hahaha. memang niat aku pon nak belajar jahit. tapi sebab masa waktu aku pergi tulah yang membuatkan aku TERpaksa pergi.

aku rindulah kat kengkawan aku...tak kira kengkawan sekolah atau kengkawan PLKN.rindunyer



0 comments:

Post a Comment