Friday, 10 June 2011

cuti sekolah, tusyen, perpustakaan, nak abih cuti

sepanjang cuti sekolah...4 hari aku pergi tusyen .... bosan+bagus+berfaedah+...+...=baik gak untuk diri aku.aku tusyen kat Alor Setar. Oleh sebab selalu gak lah aku pergi Alor Setar semasa cuti sekolah nie... aku telah terbuat kad perpustakaan. padahal aku bukan selalu pinjam buku kat perpustakaan Alor Setar dan jarang aku pergi perpustakaan Alor Setar. aku telah pinjam dua buah novel. salah satu okey je novel dia. satu lagi..erm...kureng sikit.sampai sekarang aku tak pulangkan lagi.lagipun aku baru pinjam

pada hari khamis 2/6/2011 abang dan kak illa balik ... biasalah...cuti sekolah...oleh sebab kak illa merupakan menantu sulung dan jarang balik dan tinggal kat johor... mak aku dok kalut semacam je. ayah aku kata'tu baru menantu, kalau cucu lagi dok kalut.'aku gelak je bila ayah aku kata cam tu...hahaha...biasa lor.... tapi bagus gak abang dan kak illa balik... boleh makan sedap-sedap...hahaha... hari ini(10/6/2011....2.14 pagi) diorang akan balik ke Johor... ermmm sedih gak lah... semoga perjalan diorang selamat...Amin...

Hari ini dah jumaat a.k.a 10/06/2011. lusa(ahad) dah sekolah....erm... bosan lor... bukan aku tak suka sekolah... tapi... mungkin aku tak beberapa selesa lagi kot sekolah tu. lagipun aku tak beberapa  rapat sangat ngan budak-budak kelas aku...:(  oh ya...aku tak buat lagi kerja sekolah...aduhai.... nanti-nanti aku buat. harap-harap sempat buat lah...hahaha

0 comments:

Post a Comment