Monday, 30 May 2011

hari ini

Hari ini banyak pengalaman yang aku alami. bagi orang lain... mungkin pengalaman aku hari ini tidak perlulah di bangga-banggakan. tapi bagi aku...pengalaman hari telah membuatkan aku berani.. huhuhu. apakah yang telah aku alami? biasa-biasa je. hari ini aku naik bas sorang-sorang. jangan gelak... huhuhu. aku tak pernah naik bas sorang-sorang. takut gak aku. hahaha. dah lah aku tadi kena tegur dengan mamat mana entah. tapi mamat tu memang tak boleh dipercayai. hahaha. bagi aku lah. sabab aku gelabah bila dia tenung aku semacam je. so.. aku blah dan berjauhkan diri aku daripadanya.

esok aku kena pergi tusyen. kalau tak...hari ini dah mula dah...sebab apa entah. esok mungkin ayah aku hantar. sebab aku tak daftar lagi... mungkin hari seterusnya...aku nak pergi sendiri. balik?mungkin tengok keadaan. hahaha

0 comments:

Post a Comment