Monday, 23 May 2011

22/5/2010

pagi tadi aku dengan budak-budak tingkatan 6 rendah pergi S.M.Sains Kubang Pasu dengar ceramah. okey je ceramah tu.... banyak gaklah yang aku dapat... padahal bukan dok dengar sangat pon. huhuhu. kat sana jumpa Ummu. sembang lama tu taklah lama sangat. sekejap je.Ceramah nie selesai pada pukul 1.30 petang lebih

Gambar di S.M.Sains Kubang Pasu

antara yang hadir


 aku dengan Azizah

 aku,Azizah dan Shuhada Z

 Azizah , Aku(Nurul)

Petangnya pula... aku, Azizah, Husna,  Anuar dan Azril pergi tepi pantai atas sebab-sebab tertentu... ops...bukan aku dating ye....huhuhu. geng perempuan yang sampai dulu. lama gak kami tunggu Anuar dengan Azril. selepas beberapa minit diorang tiba, aku dengan Azizah blah kejap. jalan-jalan cari makan. huhuhu

selepas selesai beli, kitorang patah balik. takkan nak tinggalkan diorang bertiga je. huhuhu. aku dengan Azizah tak nak ganggu date Husna... huhuhu. selepas kami makan nak main-main air. kami pon blah lah. best pi tepi pantai. nanti kalau nak buat reunion.. buat kat tepi pantai dah lah. best pon best gak.

Antara gambar di tepi pantai
aku dengan Azizah 


 aku dengan Husna


 aku

 Kenangan di tepi pantai

aku, Azizah dan Husna

0 comments:

Post a Comment