Saturday, 20 August 2011

Komik:Si Comel Lokek Yomogi!

baru-baru nie aku ada beli komik. cuba teka berapa buah aku beli??? sebuah???tidak....dua???pon tidak. aku beli empat buah komik... huhuhu...sebuah komik berhara RM 7.50 semuanya RM 30.00. .melayang duit aku macam tu ja... nasib baik komik tu best...kalau tak... memang aku menyesallah. cerita dia okey, best dan macam-macam lagilah perasaan... kalau korang nak beli.. beli je... owh ya...komik nie adalah komik cinta...

pic komik

sebab cerita dia sambung sampai ada 4 jilid. tu pasal aku beli sampai 4 buah.dalam cerita nie ada 2 orang hero. cuba teka yang mana satu hero pertama??? huhuhu nak tahu?? carilah komik ini. bagi aku... sapa-sapa yang minat komik cinta... tak rugi pon... sebab cerita dia best

8 comments:

  1. Saya cuma ade yomogi 2 dan 4 x tahu pun kisah yang 1 dan 3

    ReplyDelete
  2. @Tanpa Namakena cpt2 beli kisah yg 1 dan 3...best tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pulak cuma ade yomogi 1 dn 2.blum baca yomogi 3 dn 4.di mana boleh saya beli?

      Delete
    2. bgi saya... 3 n 4 mmg best.. sbb penentu tau...

      Delete
  3. sy cuma ade yomogi 1 dan 2.di mana bleh saya beli yomogi 3 da 4

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh pesan secara on9 di http://www.gempakstarz.com/
      kedai2 komik mesti ada... kalau tak silap kat POPULAR ada juga... try lah cari

      Delete
  4. buku yomogi jilid 4 berapa ringgit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. RM 7.50 kalau semenanjung... kalau sabah n serawak RM 8.50

      Delete