Saturday, 27 August 2011

Tamak

sebenarnya aku nak post pada 23/8/2011 tentang tamak...tapi ada hal...huhuhu...kenapa tiba-tiba je nak post...ada hal kisahnya...hahaha...yang tu...nanti-nati aku cerita...

aku rasa...setiap orang ada pendapat masing-masing tentang tamak...tapi kebanyakkan mesti fikir tamak adalah ingin memiliki sesesuatu dengan banyak...

walaupun aku tak mahu ada sifat tamak dalam diri aku... tapi aku tak boleh buang sifat tamak...macam situasi yang boleh menyebabkan kita ada sifat tamak tanpa kita sedar

aku sebenarnya nak kasi contah tentang orang yang  tamak... tapi korang fikir-fikir sendirilah...hahaha (sebenarnya malas nak taip huhuhu)

semoga tiada sifat tamak dalam diri kita...hahaha

p/s:tiada idea tentang tamak

2 comments:

  1. tamak dgn lemak tu sama x????

    ReplyDelete
  2. @ntqah
    entah lah cik ntqah...ikut individu...hahaha

    ReplyDelete