Thursday, 18 August 2011

UUM 11/8/2011

pada 11/8/2011 aku dengan kawan-kawan aku pergi UUM program 'menggapai impian setinggi bintang' ok ja kat sana. best juga.... cuma letih sikit... biasalah dalam bulan puasakn... macam-macam aktiviti kami buat kat sana.. bla bla dan bla... sebenarnya nak letak vedio dan gambar kat entry kali nie... tapi banyak pulak kekangan. tension betul... nanti aku buat bila dah tiada kekangan. :D sementara tu... korang boleh tengok video kat youtube yang aku upload okey... ada dua iaitu SINI dan SINI

okey...dah takde kekangan
antara video





0 comments:

Post a Comment