Thursday, 18 August 2011

Perasaan

aku tak tahu kenapa...sejak-sejak nie...aku macam mudah terasa dengan kengkawan aku... bla bla bla... serius aku tension... sebenarnya aku pon tak mahu perasaan macam nie ada dalam diri aku... sakit... pedih sangat... bla bla bla... memang aku tak suka... so macam mana aku buangkan perasaan ini??? buat dek je??? erm... tak tau lah...

banyak kali aku dok terasa... erm... may be salah aku juga... mungkin aku buat perkara yang sama juga dekat diorang... tension... bla bla bla...aku sebenarnya malas nak fikir.. tapi... nak buat macam mana... dah aku dok teringat... perhhh....serius aku nak lupakan... erm...

aku pon sedar... aku nie bukanlah baik sangat... huh...erm... bla bla bla... mungkin aku tengah terima balasan.. sebab dok buat jahat.. hohoho... erm...huh...

kadang kadang aku macam nak je yang aku nie jenis takde perasaan... maksud aku... tak dak perasaan gembira, sedih, sakit hati, dan sebagainya... sebab aku fikir... mungkin cara nie tak buat tension... serius...

kadang kadang aku menyampah jugak perasaan aku yang satu nie... perasaan mudah suka... sungguh perasaan ini aku tak beberapa suka... bla bla bla... macam-macam perasaan yang aku tak suka... itu pasal aku macam nak je tak dak perasaan langsung... senang nak buat kerja... sebab malas nak fikir masalah yang aku dok hadapi

aku juga terfikir... aku nak je hilang ingatan... sebab nak lupakan kenangan pahit sepanjang aku alami.. serius aku memang tension.. tapi sebenarnya... pengalaman yang dok mengajar kita untuk menjadi lebih baik :D

0 comments:

Post a Comment