Wednesday, 18 January 2012

Aku seorang yang...

aku seorang yang tidak penting
aku seorang yang tidak di perlukan
aku seorang yang di tinggalkan
aku seorang yang tidak di hargai
aku seorang yang tidak di sayangi
aku seorang yang tidak ingin di kawan
aku seorang yang sering di lupakan

betul atau tidak. itu yang kita fikir. kita juga boleh fikir

aku seorang yang cantik
aku seorang yang manis
aku seorang yang comel
aku seorang yang baik hati
aku seorang yang di hargai
aku seorang yang di perlukan

dan sebagainya

kadang kala apa yang kita fikir tak yang sama dengan realiti. kita boleh berfikir. tapi betul 100% apa yang kita fikir.

kita fikir kita tidak di hargai, tapi sebenarnya di hargai. kita fikir kita yang cantik, tapi ada yang lebih cantik daripada kita.




0 comments:

Post a Comment