Sunday, 5 August 2012

Komik: Ikhtiar Hidup Dunia Virus Jilid 1 & 2

   

komik ini kak aku yang beli. dah lama jugalah dia beli dalam dua tiga bulan ini. komik ini bagi aku sangat bagus terutamanya budak-budak yang tak minat membaca. sebab ini komik, dia tak banyak sangat  yang perlu membaca, ada gambar kan. komik ini memang bukan kisah cinta pasangan kekasih lah. kisah tentang ikhtiar hidup dalam virus. korang akan tahu faktor, langkah dan kesan virus. kiranya akan tahu tentang viruslah. jadi komik ini bagus. bagi aku, komik ini perlu ada di perpustakaan sekolah untuk bahan bacaan pelajar. sebab komik ini memang ada ilmu yang perlu kita tahu.

kalau nak tahu sinopsis, harga dan sebagainya boleh pergi laman web dia. korang hanya perlu klik pic tu je

0 comments:

Post a Comment