Tuesday, 11 September 2012

mungkin, tapi

mungkin aku suka buat dona depan korang. tapi dalam hati aku siapa yang tahu
mungkin aku suka buat tak kisah depan korang, tapi sebenarnya aku kisah.
mungkin aku selalu ceria di depan korang, tapi dalam hati aku ada kesedihan.
mungkin aku tak fikir masalah korang, tapi sebenarnya aku selalu fikir

8 comments:

  1. mungkin ada org akan baca post ini
    mungkin org yg baca post tu akan komen..
    mungkin semua itu akan terjadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan mungkin ada yang balas komen seseorang
      dan itu mungkin akan terjadi

      Delete
    2. mungkin ada org yg tiru ayat yg last tu...

      Delete
    3. mungkin tidak meniru seratus peratus

      Delete
    4. mungkin tidak semua yang kita ingin mampu kita perolehi sebagaimana tidak semua yang kita perolehi adalah yang kita inginkan.
      ~copy n paste dari "madah mutiara"~
      tiru tetap tiru..hihihihi

      Delete
    5. tapi tak salah kan kalau untuk kebaikkan?

      Delete
    6. ayat macam tokei kedai airsoft.. jual pistol tapi habaq suruh guna utk kebaikan.. dia jual pon taxda lesen =_="

      Delete
    7. tengok situasi lah... erm...

      Delete