Wednesday 14 March 2018

A Love So Beautiful




ini cerita China.aku suka cerita ini sebab cute sangat.

cerita ini mengenai heroin,Chen Xiaoxi  suka pada hero, Jiang Chen. heroin ini suka pada hero lama dah. ini kisah mula zaman sekolah. Jadi heroin ini siap bagitahu pada hero yang dia suka hero. bagi aku, setiap episode ada tema dia sendiri. aku tak bosan cerita mereka waktu zaman sekolah. aku rasa sangat cute. dalam dok heroin mengejar hero, hero pun ada perasaan heroin.hero tak bagitahu heroin pasal perasaan dia. bila heroin ada masalah, dalam diam hero tolong. sampai mereka habis belajar baru hero tunjuk yang dia sayang. sebelum tu ada juga tunjuk. bila dah bercinta, akan ada masalah. jadi mereka berdua berpisah disebabkan beberapa perkara. tapi selepas tiga, empat tahun, mereka jumpa semula.  hero nak bersama semula dengan heroin. jadi di usaha macam-macam. jarang drama sad ending, jadi cerita ini mestilah happy ending.

aku suka reaksi hero bila dia dah gelabah sebab heroin marah dia dan waktu hero cemburu. comel dan handsome

cerita ini banyak juga pengajaran bagi aku. tentang persahabatan terutamanya. pada zaman sekolah, mereka macam ada geng lah. 5 orang. tapi tak lah semua perkara buat 5 orang ini. hero ini pun aku tengok macam nak tak nak ja bila ada aktiviti. tapi disebabkan heroin, dia pon sertai lah.

dalam cerita ini ada juga lelaki yang selain hero yang suka heroin. baik sangat lelaki tu. macam-macam dia buat pada heroin. tapi itulah, dah heroin suka pada heo. nak buat macam mana.

jadi aku sangat cadangakan sapa yang minat drama cinta, digalakkan tengok cerita ini.

aku tengok hero cerita ini macam lee dong wook. Handsome. hahah
heroin, comel je. kecik je. yang hero tinggi gila. kiranya heroin ni paras bahu atau bawah lagi bahu hero.

ni video clip pasal kisah mereka
sumber: youtube


ini ost drama ini. cute je lagu ni.
sumber: youtube

0 comments:

Post a Comment